Strona 1 z 1

Regulamin Forum NTS

: 27 gru 2016, 16:09
autor: Pabloos
Zasady ogólne Regulamin Forum NTS:

1. Zarejestrowanie się na Forum Nadwiślańskiego Towarzystwa Strzeleckiego wiąże się z akceptacją niniejszego regulaminu.

2. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie osób odpowiedzialnych za działanie forum.

3. Wszystkie treści umieszczane na forum winny zachowywać ogólnie przyjęte zasady kultury i szacunku dla poglądów , rasy czy wyznania innych osób.

4. Przyjmujesz do wiadomości, że administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba.

5. Adres e-mail podawany podczas rejestracji na forum jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła, dla przesłania nowego hasła gdyby stare zostało zapomniane stare.

6. Po rejestracji na Forum i po napisaniu pierwszego posta w dziale Rekrutacja i podaniu nr legitymacji , użytkownik zostanie przypisany do odpowiedniej grupy i ma prawo do czynnego uczestniczenia w dostępnym dla jego statusu obszarze Forum.

7. Zarząd Nadwiślańskiego Towarzystwa Strzeleckiego zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w treści regulaminu, o czym będzie informować na stronach Forum.

8. Wszelkie wątpliwości i sprawy sporne związane z funkcjonowaniem Forum i interpretacją regulaminu rozstrzyga Zarząd Nadwiślańskiego Towarzystwa Strzeleckiego